شارژ اکانت ادز Secrets

Wiki Article

اما فکر میکنم برای درک بهتر شاید بهتر بود که بجای اینکه تمامی قیمت ها بجای دلار از تومان خودمون استفاده میکردین یا درنهایت یک معادل به دلار هم میزدین .

همانطور که می دانید، قرار گرفتن در رتبه های بالای صفحه اول گوگل مستلزم این است که در تنظیمات کمپین تبلیغاتی، قیمتهای بالاتری برای هر کلیک در نظر گرفته شود.

اما وقتی نمیتونیم ریمارکتینگ مناسب و جامعی رو بریم و وقتی بخاطر تحریم ها و همکاری نداشتن هیچ سایت ایرانی با گوگل عملا نمیتونیم از اون یوزرها استفاده ای کنیم باز هم فکر می کنید گوگل ادز گزینه مناسبی باشه؟

کابر پس از کلیک روی تبلیغ اپلیکیشن شما، می‌تواند آن را نصب کند و شما بابت این عمل به گوگل هزینه پرداخت می‌کنید.

در این نوع از کمپین‌ها معمولاً به ازای هر میزان بازدید کاربر از ویدیو، باید مبلغ مشخصی را به گوگل پرداخت کنید.

هدف اصلی ما در این سری آموزشی، پرداخت به تبلیغات در شبکۀ جستجوی گوگل است. زیرا در حال حاضر، پرکاربردترین و موثرترین روش تبلیغات گوگل در ایران محسوب می‌شود.

موفقیت برند و کسب و کار شما موفقیت ماست. آژانس تبلیغاتی آران با بررسی استراتژیک و هدفمند وضعیت فعلی کسب و کار شما بهترین استراتژی های تبلیغاتی را برای شما طرح ریزی و اجرا خواهند کرد. آنچه خدمات و تیم آران را از سایر رقبا متمایز می کند، اجرای کاملاً تخصصی و استراتژیک و علمی تمامی پروژه هاست. ما مدعی نیستیم که پایین ترین قیمت را برای خدمات ارائه می کنیم به این دلیل که معتقدیم انجام دادن کار خوب، استراتژیک، هدفمند و علمی مطمئناً از سوی مشتریان حرفه ای و کاربلد دیده می شود و تفاوت آن با سایر خدمات بی کیفیت، غیر علمی، بدون برنامه و بدون متخصصین مدیا و رسانه های استراتژی خاص مشخص می شود. لذا معتقدیم آژانس هایی که ادعای اخذ کمترین هزینه را دارند، به هیچ وجه در حوزه خدماتی که ارائه می دهند، خبره و کارشناس و کاربلد نیستند و صرفاً باری به هر جهت و کاملاً غیر علمی و غیر تخصصی کار می کنند. پس با انتخاب درست بهترین نتایج را برای کسب و کار خود به لحاظ سودآوری بیشتر و رسیدن به مقاصد و اهداف کسب وکاری خود رقم بزنید. ضمناً ما کسب بهترین نتایج را هم گارانتی می کنیم.

شما باید برای تبلیغات خود یک آگهی جذاب و کاربرپسند بسازید که متن آن کاربران را ترغیب کند روی لینک کلیک کرده و به سایت ما سر بزنند. به عبارت دقیق‌تر می‌توان گفت متن آگهی می‌تواند ویترین سایت شما باشد و باید آن را به گونه‌ای بسازید که در همان نگاه اول کاربران را وادار کند از بین متن آگهی‌های دیگر، آگهی شما را انتخاب و روی لینک سایت‌تان کلیک نمایند.

و یا اینکه بخوایم برای از دست ندادن یوزرها ریتارگتینگ بریم که مثلا فکر می کنم تنها کاری که می شود انجام داد کاربر رو یک بار از طریق خدمات گوگل ادز تبلیغ در فضای جستجو وارد سایت کنیم و اگر فرضا از کتگوری دیدن کرد برای ریمارکتینگ مجددا در همان فضای جستجو با عبارت جدید و مربوط به کتگوریش از کاربر ورودی بگیریم تا در نهایت تبدیل بشه به خریدار.

اگر قبلاً در سایت یوتیوب ویدئویی مشاهده کرده باشید، احتمالاً تبلیغات ویدئویی گوگل را دیده‌اید. یعنی همان تیزرهای تبلیغاتی که قبل، حین و بعد از ویدئوی در حال مشاهدۀ شما پخش می‌شوند.

 در این نوع تبلیغ، لینک تبلیغاتی سایت در صفحه اول موتورهای جستجو نمایش داده می‌‌شود و هر زمان که کاربران کلمه کلیدی مرتبط با سایت را سرچ کنند، این لینک برایشان به نمایش در می‌آید. به این ترتیب، کاربران با کلیک روی لینک تبلیغاتی، به سایت هدف هدایت می‌شوند و با امکانات و ویژگی‌های آن سایت آشنا خواهند شد.

یکی از اصلی ترین تکنیک های کاهش قیمت صفحه اول گوگل، مدیریت صحیح کلمات کلیدی هستش.

روش های برقراری ارتباط در صفحه فرود در دسترس و متعدد باشند. مانند شماره تلفن و موبایل، فرم درخواست تماس، چت آنلاین و…

یعنی مثل خیلی از تبلیغ ها در خوشبینانه ترین حالت تعدادی از یوزرها خرید می کنند و تعداد خیلی زیادی از اونها رو گم می کنیم.

Report this wiki page